طراحی سایت در ترکیه

طراحی سایت در ترکیه

طراحی سایت در ترکیه موضوعی است که قرار است در این مطلب از وبسایت نقره ای  بدان بپردازیم. کشور ترکیه یکی از بهترین کشورهای توریستی در آسیا می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود میکشاند. این کشور به دلیل اینکه جاذبه توریستی میباشد، طراحی سایت نیز در آنجا با استقبال زیادی مواجه شده است. در این میان، باید شرکت بزرگ و معتبری نیز وجود داشته باشد تا افراد برای طراحی سایت در ترکیه بدان اطمینان کنند.

اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که کسب و کار بزرگی در ترکیه دارید و به دنبال طراحی سایت برای حرفه خود هستید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید و اطلاعات کارشناسان ما در رابطه با این موضوع را دریابید.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در مشهد مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره : 09193155466 تماس بگیرید

عاشق خدمات ما می شوید

پشتیبانی رایگان

ما برای مشتریان خود 6 ماه پشتیبانی رایگان در نظر می گیریم چرا که به کار خود اطمینان داریم. و در صورتی که مشکلی برای سایت های مشتریان ما پیش بیاید تیم ما کمتر از 48 ساعت آن مشکل را برطرف خواهد کرد.

آموزش مدیریت رایگان

یکی از دغدغه های مشتریان مدیرت سایت بعد از طراحی سایت است؛ ما این دغدغه را با آموزش مدیریت سایت برطرف میکنیم  و آموزشی کاملا اختصاصی از سایت برای مشتریان خود آماده میکنیم و به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

طراحی حرفه ای

گروه وب سایت نقره ای با استفاده از طراحان حرفه ای که در اختیار دارد به روز ترین و بهترین طرح ها را متناسب با سلیقه مشتریان پیاده سازی میکند تا هم طرحی استاندارد و هم طرحی زیبا را تحویل مشتریان خود دهد.

سرعت بی نظیر سایت

اهمیت سرعت سایت در دنیای وب امروزی بسیار زیاد است، میانیگین سرعت سایت ها در جهان حدود 6 ثانیه است درحالی که ما سایت هایی که به شما تحویل می دهیم سرعتی زیر 4 ثانیه خواهد داشت.

سئو حرفه ای

برای اینکه بتوانید از سایت خود به درامد برسید نیاز دارید که سایت شما سئو خوبی داشته باشد ما قدم اول را برای شما برداشته ایم و سئو سایت شما را به صورت پایه ای آماده کرده ایم. سایت شما آماه رسیدن به رتبه های  برتر گوگل می باشد.

امنیت فوق العاده

ما با اعمال بیش از 40 پارامتر امنیتی در سایت، سایت شما به یک سایت ایمن تبدیل می کنیم و سایتی با امنیت بالا به شما تحویل می دهیم. این کار باعث می شود سایت شما همیشه در دسترس باشد و کاربران شما نیز به شما اعتماد بیشتری میکنند.

طراحی سایت در ترکیه چگونه است؟

ترکیه این روزها به شهری مدرن و اقتصادی تبدیل شده است که کسب و کارهای سنتی در آن با سرعت با فضای کسب و کار جدید تطبیق پیدا کرده اند. از این رو، اگر در این کشور ساکن هستید باید استفاده از فضای وب را برای گسترش کسب و کار تجاری خود به کار گیرید. حتما می دانید که ترکیه دارای شهرهای فراوانی است که حتما نام هر یک را شنیده اید. شهرهایی چون:

  • استانبول
  • آنتالیا
  • آنکارا
  • ازمیر
  • وان
  • قونیه
  • آدانا و …

جزو لیست هایی است که کارشناسان ما خدمات طراحی سایت را در آنجا ارائه میدهند. این شهرها گذشته از آنکه متعلق به ترکیه می باشد، هموطنان زیادی نیز از ایران در آنجا ساکن هستند که به دنبال شرکتی معتبر برای طراحی سایت متفاوت می باشند. اگر به تاریخ ایران و ترکیه مروری کرده باشید، حتما میدانید که این دو کشور از دیرباز با یکدیگر معاملات تجاری و اقتصادی فراوانی داشته اند که امروزه نیز این امر برقرار است و موجب شده است تا شهروندان ایرانی به طراحی سایت در ترکیه نیاز داشته باشند.

طراحی سایت در این کشور در زمینه های مختلفی ارائه می شود که به شرح زیر است. کارشناسان ما با بهره گیری از تیمی قدرتمند و حرفه ای بهترین خدمات وبسایت را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.

زمینه های مختلف طراحی سایت در ترکیه

اگر شما نیز از آن دسته افرادی می باشید که بازار هدفی دارید و مشغول کسب و کار هستید، راه اندازی یک وبسایت میتواند به نفع حرفه شما تمام شود. شما میتوانید برای هر یک از زمینه های زیر درخواست طراحی سایت در ترکیه را ثبت نمایید:

  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت مشاوره
  • طراحی سایت وردپرسی
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت اعزام دانشجو
  • طراحی سایت فروشگاهی و …

مراحل طراحی سایت در ترکیه

گاهی مواقع پیش می آید که برای طراحی سایت در ترکیه دو راه پیش روی شماست:

  • طراحی سایت آماده
  • طراحی سایت اختصاصی

در مواقعی که شما گزینه اول را انتخاب کرده باشید، سایت از قبل برای شما طراحی و کدنویسی شده است. شما در این مدل، حق دارید تا طرح، رنگ بندی و تصاویر سایت خود را انتخاب کرده و وارد وبسایت شوید. توصیه کارشناسان ما به شما این است اگر تازه کار هستید و بودجه زیادی را در اختیار ندارید این امر به نفع شما تمام می شود.

اما در برخی مواقع، شما تمایل به طراحی سایت اختصاصی در ترکیه دارید. در چنین مواقعی طراح اولیه یا ux شما توسط گرافیست اجرا می شود و سایت پس از آنکه شما را تایید کرد نوبت به کدنویسی می رسد. این مرحله از طراحی سایت کمی پیچیده تر است و به مراتب هزینه بیشتری را نیز پیش رو خواهد داشت.

به طور کلی، پیش از طراحی سایت در ترکیه موارد زیر را بسنجید:

  • نیاز سنجی از کاربر
  • بررسی محتوا
  • ارائه و پیشنهاد طرح اولیه سایت
  • کدنویسی و اجرای پروژه طراحی سایت
  • انجام اصلاحات
  • تحویل پنل، آموزش و پشتیبانی

تعرفه های طراحی سایت در ترکیه

این روزها شرایط اقتصادی در کشور به گونه ای شده است که انجام هرکاری وابسطه به ارز است. گذشته از این، شرایط اقتصادی در کشور ایران و گران بودن ارز و دلار در مقایسه با سایر کشورها موجب شده است تا طراحی سایت در ترکیه بسیار مقرون به صرفه تمام شود. از این رو، سفارش طراحی سایت در ترکیه برای ساکنین ایران از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. سایتی که در ترکیه طراحی می شود امکانات متنوعی را نیز برای کاربر در نظر گرفته است که در ادامه بدان پرداخته ایم.

امکانات طراحی سایت در ترکیه

یک سایت بنابر اهداف و استراتژی هایی که دارد طراحی شده و امکانات متنوعی را نیز ارائه می دهد. حتما می دانید  که یک سایت با توجه به امکاناتی که دارد از قیمت تعرفه ای متغیری نیز برخوردار است. به طور کلی، طراحی سایت حرفه ای در ترکیه باید دارای ضروریات و امکانات ذیل باشد:

  • ریسپانسیو باشد، تا قابلیت اجرا در موبایل و کامپیوتر ممکن شود
  • ظاهری زیبا و کاربر پسند داشته باشد
  • مدرن باشد و جذابیت آن در هر سنی دیده شود
  • امکان مدیریت بخش های مختلف سایت به صورت حرفه ای ممکن باشد
  • برای تمامی موتورهای جستجوگر بهینه سازی و سئو شده باشد
  • با تمامی مرورگرها سازگار باشد
  • امنیت بسیار بالایی داشته باشد و غیره

طراحی سایت در ترکیه بر اساس سئو

شاید برایتان جالب باشد که طراحی سایت در ترکیه بر اساس سئو انجام می شود. این بدین معناست که سئوسایت از خود طراحی سایت برای کارشناسان ما در ترکیه مهم تر است. این عقیده همچنان پابرجاست که شما اگر سایتی زیبا و جذاب را طراحی کنید برای جذب ترافیک بیشتر بازهم به سئو نیاز دارید؛ بنابراین ما فکر همه جا را کرده ایم و سایتی با تمام اصول سئو و تکنیکال را به شما ارائه خواهیم داد. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که اگر وبسایت شما بر اساس سئو طراحی شده باشد هرگز در نزد موتورهای جستجوگر با مشکل فنی مواجه نخواهد شد.

طراحی سایت در ترکیه با پشتیبانی تمام

اگر در فضای کسب وکار آنلاین مشغول به کار بوده باشید، حتما با این موضوع مواجه شده اید که یک سایت به دلیل تداخل در پشتیبانی یا حتی عدم پشتیبانی با مشکلات بسیاری مواجه شده است. خبر خوش ما برای شما این است که خدمات طراحی سایت در ترکیه توسط کارشناسان ما با پشتیبانی تمام صورت میگیرد. بدین معنا که اگر در هر نقطه از دنیا باشید این امر همیشگی است و کارشناسان و پشتیبانان ما همراه شما هستند. جالب است بدانید که گاهی اوقات ممکن است سایت شما در ترکیه قدیمی شده باشد و نیاز باشد تا سایت شما بازسازی شود.

کارشناسان ما گذشته از طراحی سایت در ترکیه، تخصص تعمیر و به روز رسانی سایت را نیز دارند و شما میتوانید کلیه مشکلاتی که برای سایت تان رخ داده است را با کمترین هزینه برطرف کنید.

این روزها کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی جایگاه خود را میان مردم پیدا کرده اند. از این رو، داشتن یک وبسایت خوب و طراحی سایت حرفه ای توسط شرکتی معتبر مورد نیاز افرادی شده است که در این زمینه تصمیم به پیشرفت دارند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که مبادلات اقتصادی فراوانی با ایران دارد و بنابرهمین امر، موج مهاجرت ایرانیان به این کشور به تعداد قابل توجهی رسیده است. بسیار از افرادی که به این کشور مراجعه کرده اند به فکر راه اندازی کسب و کاری افتاده اند که برای ارتقای جایگاه شغلی مجبورند با ساکنین سایر کشورها نیز در ارتباط باشند. طراحی سایت در ترکیه موضوعی بود که ما در این مطلب بدان پرداختیم و گفتیم که این امر در ایران میتواند بسیار ارزان تمام شود به شرط آنکه با شرکتی معتبر و کارشناسانی حرفه ای قرار داد ببندید.

سفارش طراحی سایت در ترکیه به نرخ ریال محاسبه می شود و با توجه به امکاناتی که یک سایت ارائه می دهد از قیمت متفاوتی نیز برخوردار است. امیدواریم با مطالعه اطلاعاتی که در این مطلب خدمت تان ارائه دادیم نگاه نافذی به طراحی سایت در کشوری چون ترکیه داشته باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

ده + 13 =